Nieuwe bestuurs- en raadsleden samen op de foto

Op 18 februari 2019

Op 09 februari 2019 kozen de N-VA leden van Leopoldsburg en Heppen een nieuw afdeling-bestuur. Dit maal werd er bewust gekozen voor een sterk verjongde ploeg die zich de volgende 3 jaar voluit kunnen inzetten voor onze afdeling en fractie binnen de gemeenteraad. Graag stel ik u Dorinda Vandecauter voor als afdelingsvoorzitter en Bart Vissers als ondervoorzitter, Svenja Vandendries als secretaris, Liesbeth Jannis als penningmeester en Paul Corthouts als communicatieverantwoordelijke. Samen zullen ze de kern uitmaken, met in totaal, 22 bestuursleden.

Aftredend voorzitter Jean-Jacques Stoops en ondervoorzitter Jozef Depoorter blijven hun engagement voortzetten als bestuurslid.

Fractievoorzitter Toni Fonteyn kan, samen met de gemeenteraadsleden Diane De Volder, Jos Berghmans en Johan Vandenhoudt, rekenen op de steun en dossierkennis van alle bestuursleden, net als Liliane Dieltjens, afgevaardigde in het Bijzonder Comité voor de Sociale Dienst. Hun specifieke functies en verantwoordelijkheden kunt u terugvinden op de website van de afdeling (https://leopoldsburg.n-va.be > Wie is wie).

Foto v.l.n.r: Svenja Vandendries, Liesbeth Jannis, Toni Fonteyn, Jos Depoorter, Johan Vandenhoudt, Bart Vissers, Jos Lenchant, Bert Boeckx, Paul Corthouts, Jos Berghmans, Freya Berghmans, Leen Jacobs, Tom Geuens, Marco Nicoli, Diane Devolder, Jean-Pierre Hus, Dorinda Vandecauter. (niet op foto, Liliane Dieltjens, Jean-Jacques Stoops, Tina Proost, Danny Scheurs). Verantwoordelijkheden zie (www.n-va.be/leopoldsburg) WIE IS WIE